Τετάρτη, Οκτωβρίου 16, 2013

«N’ακούγεται από μακριά μια φυσαρμόνικα… 32 ποιήματα για τη Θεσσαλονίκη 1966-2013»

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 15.10.2013
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
(ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ)

ΒΟΓΔΑΝΟΣ - ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΜΑΚΡΗΣ - ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΛΟΥΚΑΣ - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
                                       ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΚΟΚΚΙΝΟΣ


ΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ


ΛΟΥΚΑΣ - ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ- ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ - ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ

ΒΑΝΙΔΗΣ - ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ

ΒΑΝΙΔΗΣ - ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ - ΜΠΑΚΟΝΙΚΑ


ΖΩΗ ΣΑΜΑΡΑ - ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΒΙΚΗ ΒΑΝΙΔΗ

ΦΩΤΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ

ΒΙΚΗ ΒΑΝΙΔΗ

ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ - ΒΑΝΙΔΗ - ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ - ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ









                         


ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ - ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ - ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ


ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΥΛΩΝΑ

















3 σχόλια:

Dinos-Art είπε...

Τάσο μου, ήταν μια από τις ωραιότερες και πιο συγκινητικές βραδιές που έχω ζήσει. Να είσαι καλά που την αποθανάτισες φωτογραφικά. Όποτε μπορείς μου περνάς με μέηλ τις φωτογραφίες, και σαν συνημμένες αλλά και μέσα στο κείμενο γιατί ξέρεις ή το μηχάνημά μου είναι παλιό, ή εγώ δεν τα καταφέρνω καλά με τα ιντερνετικά (μάλλον και τα δύο συμβαίνουν) και δεν μπορώ να τις αποθηκεύσω. Σ'ευχαριστώ. Καληνύχτα.

Poet είπε...

Μπράβο Τάσο, το έκανες το θαύμα σου πάλι. Προσυπέγραψα στην εκδήλωση όσα λέει ο Ντίνος με το δάκρυ μου. Πιστεύω ότι αυτή η βραδιά θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς. Ευχαριστώ, φίλε.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Εγώ σας ευχαριστώ και τους δυο από καρδιάς για ακόμη μια φορά για την αγάπη σας, την βοήθεια και την δύναμη που μου δίνετε να συνεχίσω να ταξιδεύω, να γράφω για ένα άλλο καλύτερο κόσμο. Όσο πιο σύντομα γίνεται θα προσπαθήσω να σηκώσω και βίντεο ...

ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ